Dargaville - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marcel en Janny B - WaarBenJij.nu Dargaville - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marcel en Janny B - WaarBenJij.nu

Dargaville

Door: Janny

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Janny

27 Februari 2017 | Nieuw Zeeland, Auckland

Maandag 27 februari;

Gisteren. vertrokken uit Auckland grote drukke stad met veel aziatische invloeden . Wij hadden contact opgenomen met het verhuur bedrijf van onze auto zij hebben ons opgehaald. De auto. ( zo'n PC Hoofdstraat bak) stond klaar. Marcel ...z'n links rijden avontuur kon beginnen. Doodeng direkt het drukke verkeer in maar heelhuids aangekomen in Dargaville bij onze nicht Anneke.
voordat wij naar Dargaville reden bezochten wij het kauri museum , een museum waar de geschiedenis van de kauribomen wordt verteld die wij zeker nog veel zullen zien tijdens onze reis. Anneke haar huisje staat op een park ( riverdale) en is super leuk een klein wit vrijstaand lodge Met voor en achter een veranda. Vandaag zijn we inkopen wezen doen voor de reis. Een koelbox/ thermofles kopjes / wokpan etc. Vanavond komt er nog wat familie bij Anneke en gaan we met ze'n allen hier fish en chips eten een NZ traditie!

Morgen na het ontbijt gaan we weer verder.

• 27 Februari 2017 - 07:17

Elfriede:

lekker jongens zo'n grote bak, jullie moeten er grote afstanden in rijden, hier zou het niks zijn, maar daar geweldig. leuk huisje, als je onderweg ook een beetje van dit soort lodges krijgt geweldig.. dus de wok toch maar niet meegenomen!! wel zo makkelijk toch, je kan alles kopen onderweg.
    Is fisch en chips dan de lokale lekkernij???? Engelse invloeden dus.
    ben jaloers als ik jullie zo lekker in de korte broek zie, heerlijk en wat gaaf dat jullie ook nog in de oude bakkerij van piet zijn geweest. alles waar je over gehoord hebt zie je nu.

dikke kus

• 27 Februari 2017 - 13:00

Ada Allart- Van Thiel:

Jullie zien er lekker zonnig en uitgerust uit.
    Dapper hoor links rijden in zo,n PC-Hoofd tractor.
    Zetten jullie de reis nu verder voort in een camper?
    Veel plezier verder.

Groetjes Ada

• 27 Februari 2017 - 22:15

André:

veel plezier en een goede reis en let op de grote sticker op je dashboard. linker baan aanhouden

gr.André

• 28 Februari 2017 - 22:11

Anneke:

En? Hoe vonden jullie de Waipoua Forest en Omapere/Opononi? Veel plezier vandaag in Rawene en de Wairere Boulders. Bay of Islands.....here they come! (Vergeet niet de "Hole in the Rock" te doen als je in Paihia bent). Wel stil hier nu hoor maar was hartstikke leuk dat jullie hier een paar daagjes waren. Liefs. xx

• 16 Maart 2017 - 11:19

Angela:

Pfff zie nu pas hoe het werkt al aardig wat mooie belevenissen
    Nou wacht met spanning af op de volgende avonturen

Geniet ze en veel mooie km Trs.
    Xxxxx